Seřízení podtlaků honda CB

Když motorka hůře chytá, jsou jinak opálené svíčky a na volnoběh se motor hádá pravděpodobně je problém v rozdílných podtlacích v sání před karburátorama.


Nejprve si projedeme celý karburátor.


Základní informace pro HONDA CB400TN

Výrobce Keihin
Typ VB 31A (32mm)
Vzduch 1 1/2 otáčky
Podtlak v sání na volnoběh 0,27-0,32bar
Volnoběžné otáčky 1200+-100
karbec obecně.JPG
1.)pročistíme trysky (vizuálně průsvitem) v případě ucpání, či znečištění pročistíme měděným drátkem menšího průměru než je samotná tryska a profoukneme vstlačeným vzduchem
tryksy.JPG
2.)zkontrolujeme hladiny v plovákových komorách karburátů konkrétně u mojí hondy je předepsaný rozměr 15.5mm
plovák.JPG
3.)po vyčištění karburátory zkompletujeme a skusíme si pootočit nastavovacím šroubem , který mění vzájemnou polohu klapek vůči sobě (jde o pozici 10 v hlavním obrázku)a dále nastavíme šrouby pro volnoběžnou směs-po úplném zašroubování povolíme každý 1,5ot
4.)nasadíme karburátory na hlavu válců, zkontrolujeme těsnost všech spojů a zkontrolujeme vzduchovou vložku zda není znečištěna, pokud ano tak ji opereme a navlhčíme filtrovým olejem, popřípadě olejem PP90 (převodový)
5.)zapojíme palivo a skusíme nastartovat. Necháme motor prohřát na 60stupňů měřeno v oleji.
6.)odšroubujeme šrouby ze sání a místo nich našroubujeme redukci pro hadičky k podtlakovým budíkům
7.)zapojíme budíky, které si zavěsíme na desku, aby nebyly v přímém kontaktu s motorkou kvůli vibracím a následnou nepřesností.
8.)začíná měření a nastavování klapek dorazovým šroubem volnoběhu a šroubem který nám spojuje hřídelky klapek, oba karburátory nastavíme na podtlak 0.3bar při 1200ot/min
budiky.JPG
šroubek.JPG
soustruh.JPG
budiky na zemi.JPG
briggs

briggs

praskla ojnička
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one