Přestavba z původního TD(předkomůrky) na TDiD(přímý vstřik).
Motor s přímým vstřikováním má oproti komůrkovému motoru vyšší tepelnou účinnost, tím pádem i nižší spotřebu paliva, nevýhodou je pomalé zahřívání motoru (hlavně v zimním období se bude jezdit v rukavicích :) ) a hlučnější chod motoru oproti komůrce.
Tento motor je velice náchylný na změnu otevíracího tlaku na vstřikovačích, jakákoliv změna a pokles tlaku je hned slyšet na volnoběhu jak motor ,,mlátí,, . Mimo toho je to motor perfektní a se spalováním rostlinného oleje nemá sebemenší problém :)

Projekt byl zrušen v roce 2013 kvůli nedostatku času a vozidlo šlo do šrotu.
Nové papuče

Nové papuče

palica.jpg
Vstřik

Vstřik

Jen pro zajímavost, jak je to jednoduché
:)

:)

Tak jsem byl na nákupech, už jen všechno udělat a je :D
puntas.JPG
Turbo T2

Turbo T2

Dovoz motoru

Dovoz motoru

100_9728.JPG
už se veze

už se veze

motory vedle sebe
Punto bez motoru
Punto bez motoru
čechák zgriňá :D
čechák zgriňá :D
Rozvody

Rozvody

tdid
šup ho tam
šup ho tam
Motor v autě
Motor v autě
a je tam
a je tam
Nový koberec

Nový koberec

Interier - nový koberec
Převodovka

Převodovka

pict_20110405_153933.jpg
Výpočet špajzky

Výpočet špajzky

Kdyby někdo chtěl pomoc s počítáním převodovky není problém :)
servo

servo

trošku málo místa
Rozvody

Rozvody

Náprava

Náprava

nové silentbloky a ložiska
Pětka

Pětka

šálky

šálky

z TD
:)

:)

Punto na sále

Punto na sále

Transplantace oleje.
na zemi.JPG
Punto mi začlo tlakovat vodu tak se pojede pro novou hlavu a jak bude čas se udělá vrch :)
HLAva 1.JPG
Podložky

Podložky

Moje souprava na seřízení vůle ventilu
alu.JPG
briggs

briggs

praskla ojnička
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one